niedziela, 3 stycznia 2010

Sfereo

Wiem, że ostatnio zaniedbywałem „Krzyk Marsjasza” (za co przepraszam; postaram się w tym roku włożyć więcej pracy). Mimo to założyłem drugi blog (uparłem się, Krzychu). Chodziłem z takim zamiarem już od jakiegoś czasu. Tym razem będzie to blog mający na celu promowanie poezji, bo takowej jestem miłośnikiem. Wręcz ostatnio płonę z tej pasji.
Niczym prezenterzy radiowi puszczają muzyczne kawałki, ja będę puszczać wiersze. Mało pisania od siebie, po prostu dobra poezja. Może kogoś zachęcę do wierszo-czytania, a komuś innemu odkryję kilku dobrych poetów. Mam taką nadzieję. „Sfereo” ruszył i zaraz wstawię pierwszy wiersz. Serdecznie wszystkich zapraszam!

adres: http://sfereo.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. apeluję o wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super Dawid ale przydało by się troche ruszyć to z miejsca, co?

    OdpowiedzUsuń